Selvom vi gør vores yderste i, at udføre alle opgaver til fuld tilfredshed, er vi alle kun mennesker og utilsigtet fejl kan derfor opstå. – Kommer vi til at efterlade en berettiget reklamation – sætter vi derfor stor pris i, at afklare situationen hurtigt og uden beregning – hvis nedenstående forudsætninger er opfyldt.
Berettiget reklamationer skal og kan kun ske til firmaet skriftligt på mail:
info@vvsservicenova.dk
senest 2 dage efter udførelse af opgaven – med tydelig information og beskrivelse om problemet samt evt. billeder.
På et udskiftet produkt/materiale ydes der naturligvis sædvanlig 2 års garanti på selve produktet jvf gældende forbruger regler – medmindre en evt fejl eller reklamation skyldes ude fra kommende fejl.
Vi kan ikke drages ansvarlig for evt driftsforstyrrelser i nyligt repareret installationer såsom reparation af toiletter og cisterner, armaturer og haner, hvor eksempelvis rust eller kalkaflejringer i vandsystemet er årsagen til defekt.
NOVA VVS er et autoriseret vvs firma ligesom vi naturligvis er medlem af Tekniq.